::sayangsaya::

Sunday, June 17, 2012

I'm lookin for...


Saya nak tanya, sesiapa yang ada parents, adik beradik, saudara mara atau kenalan yang mengalami masalah strok, namun beliau boleh menunaikan solat dengan sempurna sama ada duduk di kerusi atau berdiri, boleh anda maklumkan kepada saya?
Tolong tinggalkan nama anda di komen bawah status ini ya. 
Mohon bantuan teman-teman.
Muga Allah merahmatimu. Jazakallah.

Profile picture

Bismillah..
Alhamdulillah 'alaa kullihal...
it has been a week and I can't find any respondent that suits to my criteria of respondent. Allahu~
And tonight, suddenly HE gave me an idea to keep on sharing this status on social website such as Facebook, Twitter and Formspring.
I try hardly to copy and paste this status and kept on pasting on each group wall page.
hopefully that somebody will take a look for it and respond. Really hope so. 
I know HE knows what is the best for us. But, we must work hard before redha and tawakal. 

Ya, untuk awak yang sedang membaca ini. Ini lah research saya untuk FYP. 
Tajuk research saya ialah :
" Tinjauan Mengenai Masalah Keseimbangan dalam Pergerakan Solat Sempurna dalam Kalangan Pesakit Strok."

Dan saya masih lagi mencari responden yang bersesuaian. Selepas hampir seminggu berjaulah dengan Cik YAya, saya hampir putus asa..sebab none of them suits to be my respondent. Tapi, Alhamdulillah bila post status ni kat FB siang tadi, DIA hadirkan seseorang respon pada status saya, jazakillah Ukhti Hajar. Muga Allah merahmati. 

Dan saya berharap, teman-teman di laman maya ini membantu..



^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger