::sayangsaya::

Tuesday, October 6, 2009

still in dillema..

till now..i still dunno should o shouldnt i go. too many things that i need to consider off. well i wonder why is quite hard for me to make a decision????

now ma said 'pegi la..ma lg ske..' i noe y..cuz dpt loan mara.
ayah said 'ayah xkisah'
mak '.....' xceli no answer from mak yet.

but my sis told me dat mak tak kisah. mana yg ok go on je ah..
but i dunno whether its true or not mak really meant for it. but mayb i can cuz mak told her that kalo ley dpt payment tu lg okey..tp i dont think so..kalo nk dpt mayb half jek..

tapi kalo nak ikot hati..xdapat nak pilih jugak. in dillema,,,betol ke pika nk bawak fisio?kenapa pika sangat tak yakin dgn choice ni? kenapa rasa berat hati nak pegi..berat hati jugak nak stay. naper je ni??

pika okey ke ngn radiography ni?apa sebab musabab utama nak g unikl tu?kenapa pika regrets on too many things ni?regret cuz i give up b4 i try.

yeh..i regret bcoz of that. saya tak menggunakan semangat GAYONG. betulkah?mungkin..belum sempat berjuang pika da mengalah. belum sempat serasi..pika da tarik diri. tapi takot..kalo lambat buat keputusan...pika akan lebih regret pasal ni.

saya seperti lalang2..dan lalang2 itu meliuk kiri kanan tanpa henti..mungkin sampai matinya angin yg meniup2..

adakah saya pun akan begitu. mungkin...selagi tak daya nak buat keputusan sendiri..gunakan kelogikan akal sendiri..saya juga sepeti lalang2 itu. hanya ikot kata orang sana dan sini. saya tak dapat nak ikot kata diri sendiri.

Ya Allah..
tolonglah hambaMU ini.
berikan petunjukMU kepadaku..
aku hambaMU merayu..
^SUKA^
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. mmmm


    ikut hati mati
    ikut rasa binasa
    isyikharah lah
    semoga di permudah


    >______<

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger