::sayangsaya::

Monday, October 5, 2009

IN DILLEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sangat benci bila terpaksa rasa perasaan macam ni.sangat menyampah bila terpaksa kena buat pilihan. oh kenapa~~

astagfirullah...
sungguh aku tak daya Ya Allah.
Pinjamkan aku kekuatanMU
YA ALLAH, YA RAHMAN, YA RAHIM..

tolong aku YA ALLAH..
bantulah hambaMU ini..
sungguh aku tak tertahan ujian ini
kenapa mesti datang pilihan seperti ini.
apakah hikmah yang cuba KAU tunjukkan pada hambaMU ini
YA RABB..

jika ini yang terbaik bagiku..
aku doa moga dipermudahkan oleh MU.
jika ini baik untukku, bangsaku, dan agamaku..
moga ditunjukkan jalanMU.

moga diri ini senantiasa menjadi hamba yang selalu mendapat petunjukMU Ya ALLAH.
ameen~






pika slalu mcm ni kan? yayayaya..nth kenapa..sy mmg xske bila kne buat pilihan tntg mJustify Fullasa depan sy. sy takot tersalah langkah. tapi sy juga takot utk menghadapi risiko utk tidak melakukan sebarang pilihan. apa patut saya buat???

saya di sini sekarang, saya dapat kos yang saya syg,,sy syg Mdm. Chan itu. dia dean of physiotherapy saya di sini. walaupun saya baru kenal dia..tapi dia macam Miss Chew saya. Miss Chew sgt baek. Saya rindu Miss Chew jugak. saya harap saat ni Miss Chew ada dan dapat bagi pendapat kat saya.

saya dpt rasa Mdm. Chan pun macam tu. 1st day jumpa pun rasa dia sgt baek. Dr. anatomy saya pun macam tu..Dr. Phil sangat baek. anatomy itu sangat menarek. saya tatau macam mana ni. apa patut saya buat??adakan saya macam lalang? pendirian saya tak tetap??

kenapa saya mesti macam tu?saya tatau. saya terlalu kisah dengan future saya. saya terlalu takot. Ya Allah~
' future phobia' ke nie ye???[ciptaan sindri gayanya..ho3..]

kalo kat RCMP tu okey ke? radiography tu pe je?? cari tader jumpa pun..saya sayang fisio saya lar..


=( [-,-] ...(!.!)..('?")..

hurm..


ni pun font tunggang langgang..nak baca..baca ah..takmo..buhbye..
cuma minta jasa baek anda..doakan teman anda ini mendapat petunjukNYA.
jika itu yang terbaik..reda menerimanya.


^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::