::sayangsaya::

Sunday, October 11, 2009


Assalamualaikum~

erm...itz over. masalah melanda da selesai. alhamdulillah. =)
moga keputusan yg aku amek ni...aku takkan nyesal at the end nt.

ps: nak buat penyataan sket. aku benci gilak sama pak arab bf akk aku.perangai cm kambeng. mbeeeeeeeeeeekkkk~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..bluweek!!

kambeng lagi santeek ah perangai dia. mengong~!!!!dush2..kick u.whoa..pika da kuar aura2 membenci. oh nehi.!!

anda semua penah jumpa kambeng???ouh..mesti penah kan..xpenah pegi je kt kandang kambeng..mesti jumpa.













ni muke inche kambeng. hensem ke??huh!!hensem ke tak, ai takisah..tp prangai still kambeng!dush2!!tu yg ai nymph!!piap dush2!!




lol~..


apala pika hari ni..hangen tak habeh-habeh. kerana perangainya yang cam kambeng. jangan hengat aku nak rela hati trime dia dlm femly aku!!whoa2..besh tol statement aku hari ni. pehal yang aku nympah sangat neh? nth..my mood pegi naek swing..[^_^]v..itu aku tawo!!!dus2..

urm.
back to da titik utama. pika da buat keputusan. dan ianya telah berlaku. no longer a 'mahsian'..[gelaran ni farna yg kasi..sesuki dia jew..ouh..non baek okeh~..lain semacam je gelaran tu..hurm~]

okeh..xapa la..its over. tu yang pentingnya. dulu tu ye2 je nak pegi tu anggap je as a vacation. aku stay situ 2minggu je. tapi otak da warning awal2...xley2..[ngaaahaha..sesuki je blame my brain..cian kamo~] ..

intake ni lambat lgi..3januari thn dpn. memang ah..tp..xpe janji xsuffer at the end nt. aku cam sedih giler ah ex-head of physio ak kt sana dlu cakap u'll regret 'bout this later. duh~...kot ye pun xbg aku pegi..jgn ah doakan aku cmtu. kucik ati dow..tapi ada je yang stuju ngn keputusan ak ni..thnx tu mr.soundrajah.=D

kat sana tak ada pulak aku amek pic..dush2..taterlintas nk amek pic pn..even friday re2 last day kt sana,,hohoho..korang tau..facilities kt mahsa kat JUC tu mmg pergh ah..tip top kot. toilet pnye pintu pun..pintu cermin yg bunge2 tu tau. lantai whoa..santekk~~..c???mmg pergh ah..mcm duk umh org..bukan duk kt kolej..pastu mmg sume nye..whoa2 la..buatkan mata pika blink2 square ms 1st tyme jejak kaki kt situ. kalo aku go on kt sana..ada la kot sempat nak merasa physio-centre tu. mmg dy punya tools whoaaaaa la...tp xapa la..aku akan cuba utk tidak menyesal dengan keputusan kali ni.


apa2 pun..ni building MAHSA at JUC


luar je nampak cm bese je...tapi dalam..masuk dan nengok le sindri. ai no komen~kfc kt sbelah pun tak empat nak jejak kaki lagi..zZZZZZzzzz.


tak apa la..let by gone b by gones. hidup mesti diteruskan. pika da mntak Allah tunjukkan.memang last week jiwa sgt saket..hari2 nanges.cuz takot sgt nk buat decision. tapi alhamdulillah, hari ni semua tu da lepas. no more regret on this thing after this. insyaallah.


ni future uni.


okeh kat sana pika amek radiography. still ada anatomy..tapi kali ni...selamat betemu smuala dengan fizik ter'chenta'. well cgu adi..see...~~mcm mana saya cakap kat cgu saya nak lari daripada fizik pun..saya still turn back ke fizik..~lalalalala~

miss chew nt saya tanya fizik lagi ye~=)...kali ni saya da talari dr fizik lagi dah..insyaallah..saya akan face it.!!hohohoho..pelik x nape pika nak lari dr fizik??jeng jeng jeng..hanya mereka2 yg mengetahuinya[^_^]v

tu je utk n3 nie..pika da buley sengih2..*lalalalalala*...

u noe wut...rumah no.65 taman medan itu bejaya buatkan pika ketawa hari2..*lalalalala* mereka sangat ske gelak ketawa..ouppss...ai noe..banyak gelak hetu tidak baek utk diri..tp kadang2 xapa=)..mbntu kuarkan hormon..pe nth..tp ormon hepi..xleh nk taram letak nama hormon..nt salah..laen org paham..ngaaa~

take a good care yea..

may ALLAH bless.


^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger