::sayangsaya::

Thursday, September 24, 2009

::packing oh packing::

uh lala~~

heya..hari ni keributan melanda. nak kena packing barang. TAPI...

nak start packing apa dulu neh???????tulun2..bilik da macam kena langgar ngan garuda. uihhhh~~~


ps: aku pnye bilik tader la sehancus itu okeh..ngahaha.


jangan sampai aku jadi macam heni sudaaa...huhuhu




hahaha..
jap lagi nak pegi perlis..[ouh..tmpt yg bynk buatkan hatiku saket~~~wuaaaaaaa~~]
nak pegi tengok2 brg yg da ditinggalkan. nak pegi packing brg lagi..[jaoh tak ak nk pegi packing barang??ngahaha..]

sabtu ni da nak pegi..kejap je rasanya. kan da lama aku bertapa kat rumah..rasa macam sumthin la pulak bila nak pegi balek.


-END-
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::