::sayangsaya::

Friday, September 25, 2009

::kisah raya::

ngaaaaaaaa =)
assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!
whoa..u know what..i mich the raya time very to da much..hah ha. hangguk je englishku.
wateva lah~ tapi pastinya aku nak sengih je teringat time raya tue. memasing entahapaapaentah. nih la pic yang telah aku kidnap daari budak2 yg rajin men'snap'kan diri mereka dan aku..ngahaha

ni pic 1st day raya. aku kidnap dari asma jek..si 'putra zack' lansung xhaplod..huh!!hangen2..hahaha..ni kalo dia tau kena kutuk lagi dlm blog neh hangen petala ke brape la agknya ouh???haha.


ps:shahirah ngan asma. selendang tu la yg poe cari malam raya tu tau.huh!

NGAAA...ni lagi..



heni pic yg commot!!dush2!!xbesh..

hohoho..

ni 2nd day raya.pegi konvoi!!!hahuhah..tapi 2 bijik kete je..konvoi kejadahnye.ngaaa..
creditted to our camera gurl..[SITI SUFIRAH BT. MAT HAHIR]..A.K.A. sufie!!!yeay!

tapi ni memang nk kene babab neh..maen snap2 gambar org diam2 ek!!candid ouh!hah ha.

ni gne fon kidnap asma..[my kezen..]


ni skandal neh..haioh~..haha
..

ha!!ni macam nak ke
nal jek..saper nth..??jengjengjeng


tapi ni bukan skandal ouh~~










ni la jejaka2 malaya hot..hey pening dan stylo..ngaaahaha
see..muka bajet je sumer..ngahaha..shusssshhh..deme xtau pun neh..ngahaha..padan muka.










heni..asma,me n sufie.. aku rasa mcm semacam jek ngn pic neh..aku commot??hurmppp!!











hohoho!!

saah,sufie, aku, shahirah..asma..paling depan ouh..haha








bergediks di hari raya..ngade..nympes ai~ho2..











okeh..sket2 sudaa upload pic kt umah Saah. pasneh poe kfc..aku la..mmg sangat la kesian kt bdk2 tu..ho22..nama je hari raya, nm je open house berjela2..tp still kata lapo cuz xmkn ag..ngaa..akhirnya..kerana rasa bersalah watkan deme tertunggu kat masjid india tu..so ai pun amek keputusan nk blanje..ho2..tu pun ada gk makhluk yg xbersyukur..huh~kucik hati aku~,,wua2..

ni setelah berpenat lelah mencari dan memikir bgaimana nak blanja 6 makhluk ALLAH dgn bajet yg rendah..hahaha!!.. memula pegi mek di. pnya la berjela org bratur..lama gk aku ngn safiy tunggu..tapi bila da sampai turn..tetiba je kami..

"ni nk beli apa kat depa ni??"


" ntah,,depa nak mkn apa?"

" tak tau.." oh menyampahnya bila tak reti buat keputusan.

" hurm..kalo p key ef see..senang sikit nak pilih apa.."

" hurm..betoi gak..nk p?"

" bleh je..janji selamat dwet aku.." hahaha..kidikut.

so berpatah lah balik aku dan safiy ke tmpt bdk2 b4 td duduk.
" ni awat?"

" makanan abeh." jwpn yg ngahaha..senget. fail logik mknn habeh..pdhl berjela lagi orang Q kat situ.

" yaka?"

" ya kot." aku ngan safiy sengih sudaa..haha..hangguk je.haha. baeeeeeeekkk punye..

" karut ah." ..kuikuikui..tau pun.

" kay ef see ah."

jum2..hahuha..melayang dwet rayaku..ngahaha..

so no la pic kat c2..mkn tak hengat..tp cm nak tanak je mkn....hahuha..
kucik hati neh.

nah la..ni last pic bagi..xmo da..nak citer sal nak poe mahsa pulok..

hamek2..

TARA!!!!

PS:SILA BUAT PENGECAMAN YEAH YANG MANA DIKENALI.KALO XSILA PULANGKAN.
ngahahahaha~

^SUKA^
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. huhuhuhuhu ... helloooo pika ... asal tulisan bawah ni kicik sangat .. aku dah nak mata 4 ni pown xleh nak baca ... huahuahauhua

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger