::sayangsaya::

Wednesday, August 26, 2009

babysitter?

hurmm.sambung ah citer tadi.
tak penah aku jaga adik sndiri..tb2 kne jg ank sdare.
memang kaku.baku,paku sume ada ah. mn reti ouh..
terkial-kial aku. gilak ah. cemane pun dia carik gak ateh dia neh. nak makan, mandi,membuang..adooii..ma aku gelak je..budak kenit tuh tamau tok ngah dia wat.dia nak ateh dia gak..BIJAK betoi...geram aku.

eermmm,.
nmpknyer..aku da tipu someone. kawan baru.
bukan sngaje.kan da kata..payah la jadi manusia yg dapat cuti blaja dkt 6purnama ni. merata pegi...org asek tnya..da kemana?smbung blaja kek ne?haioh....

dan dia pun tertipu. cuz xsempat nak meng'eksplain'kan situasi aku. dan akhirnya till today aku menipu. adooii..besalahnya rasa.

erm..nik..sory..manede kwn baru awk neh blaja kat masterskill tu lg..
lmbt g nk masuk.bln dpn kot...tu pun kalo nak ke masterskill..gaya cm beria benar je tunggu MAHSA. giler ah..kalo jadik cm KPJ tuh..naya je aku...

nik org xblaja lg..nga tunggu offer. bkn..nga tunggu panggilan..pas raya baru tau.sorry la..besalah la ngn awk..baik je awk kawan ngn saya.

G.O.M.E.N.A.S.A.I!!!

tau...saya besalah.sorry.mintak maaf. tak sngaje pun. tp mmg payah la nak explain.
hurm..tu je..SUMIMASEN..=(
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::