::sayangsaya::

Tuesday, August 25, 2009

~i am A babysitter?~

haioh...
assalamualaaaaaaaiiikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummm...
penat duh rini..
HA. HA.

I AM A BABYSITTER???
yeahHH....
muhahahah..=D

tp not really a gud 1..the 'kijam' 1..hahha..
my anak sdare sgt payah nak berpisah ngn mak dia. tadi [today is my last day babysit her..]..punya la susah nk memujuk dia nak diam..[SmileyCentral.comSmileyCentral.com] gilak cmtu nanges.. dari kol 1 lebih mak dia g keje..till kat kot 3 kot..baru la dia tido..tu pun stlah aku memakse dia diam.[muka evil tuh ms neh..'ardini!ateh kte diam. kalo tak tinggal luar.'] hahaha

dia tak diam pun, lagi kuat de ar..leh lak cakap lek kat aku..husshh..[jari kenit tu dia letak kt bibir dia..hahaha..]aku nak tersengih je td..haha..

i am a 'kijam' babysitter ah aku rasa..muhahaa..
nak bagi dia diam, 'dini nak tgk ak citer shinchan??"

dia angguk jer..mata leleh je lg..
aku pun pe lagi..
aku pasang ler..tapi aku yang tengok..huahuahua..at last sedar2 aku tertido.
[haioh2..aku lak tertido...padahal pasang tu nak bagi dia yg tido.da terbalik sudaa..]

dia lak tersengguk2 smbil ngadap aku tido..haha..kijam2..
then..kalo pujuk ngn citer shinchan tuh tak jalan..aku pujuk ngn makanan.aku sumbat je banyak2 kat dia.

k la..t malam pas tarawih aku continue..hahah..kelakau..
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::