::sayangsaya::

Thursday, August 27, 2009

M.A.H.S.A

ASSALAMUALAIKUM~

herm..ya..ya...seperti tajuk di atas. itu lah yang bakal hamba huraikan.
oh MAHSA..[ni bukan sesi membuat puisi eouh..harap maklum.]

ni adalah sesi membuat luahan ketidakpuasan jewa. [tau apa itu jewa?tatau..baca.]

jewaku tersiksa..[haioh..mnyk cheesy ah kakak..]..ngahaha..
memang pun jewa kacau sket skang neh. u noe whut?
tau anda tatau. [ i noe..i noe..]
okeh..hari ni..memang ah da majuk ngn pakcik posmen tu..[wahhaha..dia tataupun cheq majuk ngn dia..]
hal ini adalah kerana..jeng..jeng..jeng..dia tak bawak surat chenta aku..huhu..wuawuawua..kijam ah pakcik posmen..anda menge'chiwa'kan kitak..

wahaha..dun ge me wrong okeh..ladies n gents.anda jgn salah phm..*nonononono* skandal wif pakcik posmen euh..[bulan2 pose jgn nk men serkap jarang euh..non baek.]

kununnya dia tak bawak..so, aku men'kurung'kan diri kat dalam rumah. dan kerna hari ni tersangat la syiok nk lepak dlm rumah..[ besh woooo...rini ujan dari pagi tadi sampai la skang..memang..fuyooooh ah..sejuk+ngntuk=jap lg tido..hehe]aku take over pollar bear kat kutub utara tuh hibernate..[tp ak hibernate sket je..xlama ey..] pastu aku menjelajah. bese ar.hobiku sememangnya menjelajah..*kankankan..*


skali jelajah pnye jelajah..xsedar pun da masuk petang. uh..nehi..nehi..my zuhur xperform yet. keje umah..tak siap ag ouh..!!!!uh~la di da~ i'm dead..[almost la..naseb siapkan b4 ma balik..]

mama balek..
"syafiqah!!!!kamu buat ape ha sehari dlm bilik...blablablabla..ni surat kamu sampai tak tengok pun. dah lencun surat..blablablabla.."

dengan muke seposen ai kuar.."eou yeke ada surat? mana?" menelek ma dengan wajahku yg innocent..muhaha..

"ni.." dua pucuk sampai kau..kununnye tadi pakcik posmen tak anto surat chentaku..skali bg dua..ai like..[gatai jek bunyi..ngahaha..]

" satu ni not orang pnye ah ma.buang jek..[my uncle pnye nyebuk2..dats y ai maleh nk tunggu surat chenta tuh,,=D]..ni org punye..haaiooh...da lencun ma. tak bagi payung kat dia ke?" hahaha..sesuki je aku. ma da kuar aura2 nak bebel..muahaha..

eden bukak slowly-moly ah..riso terkoyak ke hape..kang naye jek..da la bezaman aku tunggu..[pdhl 2mgu jek..hahuha..dusta2..]

bukak je terbace..

Dear Sir/ Madam..[eouh..ai am miss okeh??]

OFFER FOR COURSE OF STUDY IN DIP IN PHYSIOTHERAPY [haah..patah lek amek dip..padan muke aku..spe swoh maen2 kat matrik dulu..wuawuawua..adik2.jgn ikot prangai tak cinonoh akak heni euh..ingat..]

xmo ah tuleh sume..penting2 je ek..

Programme offered : DIP IN PHYSIOTHERAPY
Date/ Day og registration : 28/9/09(monday)
Place of registration : MAHSA Uni. College, Pusat Bandar Damansara.
Time of registration : 8.30-11.00 a.m


okeh..aku bold pe yg dia bold je ah..tapi de je yg di 'bold'kannya tuh ak tak pasan..[haioh..sangat cuai meh..]

Acceptance Deposit Payment (ADP) of RM500
to the office of the Registrar not later than 28/08/09.

stakat ni je aku nak quote pun..maunya tak..ni yg hamba bilang tidak perasan even sudah di'bold'kan...huhuh..

supposed dia boldkan NOT LATER tu jugak tau. aku pny la dok pk..not later? ape yang not later? ke spelling error? haih..takkan kot?

da penat timbang kiri kanan..baru dapat tangkap maksud dia..
haioh..tidak..
surat baru je sampai tadi. tapi kne antr acceptance letter tu msti smpai before or on 28/08/09..
haioh..ni mmg zypherkiller..memang sungguh membunuh. tunggang terbalik jewa aku tadi. sungguh. herm..
doanya esok..[jp lg ah..lagi 9 jam dari skang..]..dorg paham knpe aku tak leh antr lg surat tu..[kalo tak faham..dowrg memang kijam macam kijang..xkre ah.aku mau lempang jdik lempeng ah cuz watkan aku kuchewa lagi..] ingat...!!!![ni cm gaye iklan kat tv2 and tv1 tu..INGAT!!

hah ha..
doanya..moga dipermudahkan..ameen.

^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger