::sayangsaya::

Wednesday, June 22, 2011

Doodle Give for U

haa...
As salam.
ni entri pembukaan( ececeh..) untuk sesi tutorial. keh3~
orang buat tutorial dia pun sibuk jugak. haaa..
taper..tutorial saya ada banyak-banyak jenis.
sebab akan melibatkan tutorial belaja fasal belog dan segala dunia maya yang penuh penipuan belaka ni dan tutorial kelas saya lah!

haa..
alang-alang berkongsi..biarlah anda pun dapat ilmu paramedik sedikit tak banyak pun sekurang-kurangnya adalah kan? (^______^)

oh di sebabkan hari ni mesti ramai giler blogger-blogger yang akan mengepost entry WORDLESS WEDNESDAY tu. maka, saya dengan cepat-cepatnya nak pos gambar doodle yang saja gatal-gatal tangan pergi buat. (kebetulan buat bookmark untuk IFS.teehee)

nak ambik, sila la. tapi. sayang la saya ( hah ha..giler..ayat tak boleh blah)



CIKPUAN TERAPIS(sape2? keh3..amek la kalau sudi.)
screenshoot dari dekat muka cikpuan terapis.hia3~ sila gelak guling2
oh Ustaz hensem dan brader coolio. amek2
ni.ampun maap la, xdapat dikenal pasti agenda buat cikpuan ni. sebab,,,er..tak mintak tolong dia pun jadi model belog saya. nanti2 kot. okie.
* oh mungkin boleh jadi model kaunseling HATI. keh3~




p/s: sayang-sayang jugak. sebab sayang jum kita hafal, sehari satu ayat. xpun seminggu satu ayat. mulai entri pertama ni, kita start dengan Al-Fatihah.

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

a day is Alhamdulillah good,
a week, its ok...feel the words.let it 'lekat di hati.bukan di bibir."


^SUKA^
www.tips-fb.com

3 comments:

  1. sis Halila: thnx. nt buat satu utk sis;)
    cik zaza: heh he.doodle. edisi gunakan ssuatu utk wajahnya.haha

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::