::sayangsaya::

Wednesday, June 22, 2011

Dah siap dah

* eh,23 haribulan ni nak amek mama kat sini. okie,babai!

haaa...
As salam
merujuk perkara di atas

ENCIKTUAN/CIKPUAN

saya dengan ini ingin menyatakan bahawasanya belog saya ini bakal kembali seperti sediakala. oh kesian kepada yang menanti hapdate enteri seterusnya(eceh.bajet lah kau.;p) sila jangan enciktuan dan cikpuan layankan perasaan perasan cik empunya belog ini yang tak keruan.

1. Hal ini adalah demikian kerana, dia rasa sangat terharu (tergaru-garu kening,motip??)kerana belog miliknya kembali seperti sediakala tanpa perlu membuatkan dia rasa nak menjerit satu reban ayam kecil bila dia tengok gambar templatenya yang sebelum ni macam nak gila .( okeh, sila jangan gila)

2. Dia sangat suka hati sebab dia rasa dah teror gila buat template padahal guna template minima yang diedit-edit dengan berpeluhnya bersengkang mata nak perhati satu-satu coding yang meliuk lentok macam cacing kepanasan pada jam 3 hingga 4 am.

3. Dan dia juga sangat terharu suka gila bila dia rasa dia dah buat yang best lah untuk dirinya. dengan ini juga dia ingin mengumumkan ada pakcik jaga-jaga kat kotak yang enam tu untuk di belek. okey, sila belek. dan kalau berkenan sila tekan mana satu ikut suka hati enciktuan dan cikpuan.

4. Maka dengan ini, sayya berharap kesudian enciktuan dan cikpuan akan memeriahkan lagi belog chantek saya heni(sila perasan dia tengah perasaan perasan. Pesanan khidmat masyarakat yang perlu dibawa hingga ke mana-mana.


Bijak belajar untuk mengajar,
ilmu ada jangan kedekut,
ada masalah masuk sesi terapi,
ada soalan, saya memang buka kaunter pertanyaan tu.;D

oh, terlupa lagi.
jangan lupa, jadi budak baik-baik,
nanti kalau nakal,
tak boleh makan ayam Radix Chicken, tak bagi!!


^SUKA^
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. surat rasmi terus.hehe.. neway, knp tulisan warna kelabu?tak berapa nak nampak..sobbss..

    ReplyDelete
  2. keh3..surat ni kena jampi ngan harry potter tukar color kelsbu.hia3~

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger