::sayangsaya::

Saturday, March 19, 2011

=) Senyum Saja

Salam 'alaykh..

=)...(^___________^)

senyum saja tak perlu kata apa-apa.

ya..
senyum saja..walau pahit mencalit di hati.
senyum saja kerna senyum pengubat lara..
senyum saja kerna ia juga sedekah.
senyum saja..
kerna...
bisa snyum saja..
tak mampu kata apa-apa..

***

senyum je la..
kalo tacink pun..
senyum je.
kalo nak nangis pun..

senyum jugak...
kalo kena marah pun...
lagi lebarkan senyuman tu...
kalo rasa pedih pun..
kalo rasa sedih pun..
kalo rasa tawar pun...
senyum saja tau.


hari ni kena belajar senyum.
senyum menghadapi hari-hari mendatang.
senyum walaupun perit..
senyum walaupun sakit..
senyum walaupun marah..
senyum walaupun derita..
senyum walaupun..
diri dah tak mampu nak kata apa-apa..


*maaf..
kadang aku lelah..
doakan aku teman..moga Allah meminjamkan sedikit KekuatanNYA untuk terus dijalanNYA ini..
Kadang aku lemah..
kadang langkahku pincang..
kadang langkahku sonsang..
tarik lah aku..
ingatkan aku..
agar biar kau dan aku..
sama-sama tersenyum..
pabila saatnya tiba nanti...
tiada lagi yang berduka sengsara..

ingatkan aku untuk senyum teman..
Ingatkan aku senyum kerana Ilahi..
kerana belajar menabahkan diri..
menerima tarbiyah ini..

..
....
......
.......
..........

senyum saja.

^SUKA^
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. senyum2 selalu :)
    nasihatkan saya juga supaya senyum selalu yer. :)
    even tgh susah,sedih.
    senyum senyum senyum !

    dari :
    ::budak kecik lg comel::

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..
    ingat DIA..
    senyum saja..
    sedih juga..
    ingat DIA...
    pasti senyum saja=)

    -hizb-

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::