::sayangsaya::

Tuesday, November 30, 2010

VERSUS

'change for good ain't a crime'....

there's no perfection because there's room for improvement.

tired reading that..i'm exhausted. need something/somebody..i'm tired fighting myself.

MUJAHADAH!

susah..perit..menguji kesabaran.

aku belum mampu versus diri yang baru ini. Dia sangat terasing, tapi untuk kembali kepada d'old me. mustahil. n untuk meneruskan ini..terasa perit di hati. kadangkala hipokrit menjengah ke lubuk hati.

apakah punca semua ini? masih tak mampu mujahadah melawan nafsu?

i'm not good enough to be somebody someone. masih dalam kembara sufi untuk mencari diri..
kembara ini tidak pernah tamat selagi hayat dikandung badan. dan diri ini belum ku kenali sepenuhnya.
jika pakaian yang membaluti sudah berubah..tp dalamannya belum 100% telah berubah. masih cuba mengajar diri supaya
tidak terlalu tamak pada dunia. masih penat mengagah diri supaya bersihkan hati dari sebarang perasaan riya',ujub, takabbur dan segala.
aku letih memomokkan diri dengan semuanya.

kenapa aku tak bisa seperti mereka.
kadangkala aku tewas dalam mujahadah ini.
kadangkala aku aku jatuh terduduk dalam diri..
tiada yang mampu melihat..
hanya diri ini dan PENCIPTA yang satu sahaja.

versus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bingung aku dengan perkataan ini.

aku penat mengharung ini..lemas dalam lautan dunia yang penuh dengan segala.
aku cemburu melihat teman2..
tegarnya mereka dalam mujahadah ini..

mujahadah lah wahai diri!!!!
tabahkan hatimu sayang..

^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger