::sayangsaya::

Wednesday, March 10, 2010


hurm.

nak jugak menaip n3. walaupun tak ada apa yang mampu nak dikongsi.

la tahzan wahai syafiqah.

Alahai..

tatau nak describe rasa.

kurang dari seminggu je lagi nak exam.

dan

budak ni pulak boleh je memain.

taktau kenapa.

dia tengah cari pasal la ni.

memang buat keje luar alam.

memang cari maut.

memang nak kena backhand.

kenapa tabuleh nak fokus masa belaja.

kenapa bila buka buku je da start mengantok?

haila.

masalah.

belajar vs. mengantok..

sapa menang?

V.E.R.S.U.S
yang menang.

hehe.

tengok kejap sedih kejap sengih. masalah jiwa kah dia?

mungkin.

ouh ya.

esok ada kuiz psikologi.

dan adakah dia pun turut ter psiko??

mungkin

-___________-'



sekian repekan senja.


taktala kamu bersedih ingatlah Allah, taktala kamu gembira ingatlah Allah. taktala kamu senang ingatlah Allah, taktala kamu susah ingatlah Allah.

ingatlah Allah kerana dengan mengingatinya hati menjadi tenang..

"daripada Abu Hurairah r.a; bahawa Rasulullah S.A.W bersabda yang bermaksud; Allah berfirman, jika hambaku suka berjumpa denganKU maka AKU pun suka berjumpa dengannya. Jika ia benci berjumpa denganKU maka Aku pun benci berjumpa dengannya." ( riwayat Al Bukhari no 7065)

^SUKA^
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. >>___<<

    jom makan aiskim
    jiwa x kaco n leh pokes!
    ngehehehhehe
    ngantok n blaja


    makan yg mng kot

    agaggagagga

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::