::sayangsaya::

Monday, February 15, 2010

remuer mon âme. NI entrée just love coeurs

p/s: ini pic utk nasyed. dapat naeb johan. dan saya disitu, ouh..tertinggal dengan trademark saya. hepar kesukaan yang menjadi teguran.tatau bila mula suka dgn hepar itu..agaknya bilamana tau berperasaan kot....huhu

yaahh..

Sangat seronok didamping
yaah..mmg pun..ske bkwn2 dgn org tp tareti nk cari kwn.
Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki
ouh yeAH???mereka2 begitu yaah...xx nya macam mana ya..
Agak pendiam kecuali diransang
baex2 suda bha~~ jgn kotor2 yaah..
Ada harga dan maruah diri
yaahh,,mesti la ada..kena pandai jaga..minta doa dijauhkan drpd yg tabaek..
Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan
urm..mungkin ya...sila tolong jgn buli kami yang baex hati ini yaahh..
Mudah dipujuk dan bercakap lurus
kadangkala..kadang2 keras hati jugak..tp sekeras2 kerak nasi..paham2 la..wat kefahaman sendiri ye.
Sangat menjaga hati orang lain
yaah..dulu kini dan selamanya begini insyaAllah..maka minta tolong sgt2..tlg jgn sakitkan hepar saya. tolong jangan cemarkan hepar saya dgn kata2 bisa yang kejam*
Sangat peramah
bila dengan yang dikenali dan yang seangkatan/ yang rasa buley ngam..hoho
Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya
memang pun!!
Berjiwa sentimental
SANGAT!!
Jarang berdendam
ouh yeah??begitukah??hah ha..baexnya saya. rasanya sy mudah memaafkan tp sukar melupakan..bukankah dikira sbg dendam???hehe..tapaham~~
Mudah memaafkan tapi sukar melupakan
*SEE!!!*
Tidak suka benda remeh-temeh
macam apa ya???
Membimbing cara fizikal dan mental
ouh begitu. padan la saya bakal menjadi sorg "OCCUPATIONAL THERAPIST".ada kaetannya~
Sangat peka, caring dan mengasihi serta penyayang
Layanan yang serupa dengan semua orang
Tinggi daya simpati
tapi masih perlu utamakan empati...kalo simpati melebihi empati..cerita OT saya jd berlainan dr yang lain,,,hehe
Pemerhatian yang tajam
Suka menilai orang lain dengan pemerhatian
Mudah dan rajin belajar
yakah??kenapa sy malas nak blaja sekaraang...huh hu~
Suka muhasabah diri
insyaAllah..selagi terdaya nak pujuk diri..LA TAHZAN wahai Syafiqah~
Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama
sangat suka. saya lah manusia yang ske hidup dalam kenangan. dengan kenangan saya mampu menongkah arus kehadapan..namun dengan kenangan juga kesakitan merantai diri saya.hu~(T,T)
Suka mendiamkan diri
Suka duduk di rumah
Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan
Tak agresif kecuali terpaksa
Lemah dari segi kesihatan perut
yaahh betul3!!
Mudah gemuk kawal tak kawal diet
memang pun..tp skarang da turun..ekekekeke~~
Minta disayangi
erk..minta kepada yang halal..huhu~bila ye masanya itu..hah ha..saya menanti..agagaga
Mudah terluka hati tapi lambat pulih
=)
Terlalu mengambil berat
bila da sayang..kita sanggup buat apa sj..bila da sayang..mesti kita care bout them cuz they r part of us. they are my rainbow.
Rajin dalam membuat kerja.
bila mood baek dtg..heh he

atas ni kajian doc. fadzilah kamsah bagi orang yang lahir dalam bulan julai. so..lihat lah..itu.
saya..hah ha. mmg taberapabetul seket.

ntah la..diri saya da tunggang langgang balik. angir zephyr dah tak datang,tapi datang angin yang unknwon,.undefined. tengok la..entri pun taip nth apa2 je. tapi nak jugak tulis. nak jugak conteng. sebab rindu sangat nak merepek kat dada zypherkiller yang beerwajah baru. LIHAT!!girlish kan dia. huh~ tak boleh bla..memang da pelik. bertukar segala bagai. ni gara2 mood yang tasetabil. hormon2 dalam badan bertindak diluar jangkaan. xoxoxo~

ni macam nak buat luahan jiwa.tapi..xboleh2..ada limitnya nak berkata-kata. haila. jiwa kacau. sangat saket~~~~HELP2!!

hari ni last day cuti.selama 5 hari cuti..haila..baru tadi selak2 nota. itu pun selepas berperang dunia ke 25 dengan jiwa. susahnya nak mula belajar. setadi pun maen2 lagi. macam tader kesedaran. nak kena basuh dengan apa lagi la haa..biar sedar diri. biar sedar lagi dua tiga hari ada formatif. lagi 4 5 hari ada kuiz.6 7 8 hari lagi ada summative. masyaallah...tatau dah nak kata apa.

diri pun macam tasetabil sgt..adooi..
YA ALLAH..tolong~~


* entri akn bersambung kemudian hari. tapi tatau ble. sbb jiwa kacau.><


yaah..terima kasih melayan membaca n3 saya yang penuh kemerapuan.
^SUKA^
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. whoaaaaa ....


    pasukan nasyedd ke?
    keh3x ... jiwa tgh kacau?
    Rilex2 ....

    wa dah tuka balix layout uncle bean.
    x kene ngan jiwa wa..
    hahahahhaha

    >>____<<

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::