::sayangsaya::

Wednesday, December 9, 2009

yo

assalamualaikum~~
hiihihi..saje mengade2 nak update blog..w/pun da pg2 alam..hua2..bese la ai..rajin xkena tempat,,malas takira waktu...hahaha. hurm..lame gk tak menghapdate n3 ni..taper la..bkn de org nk menenggek membaca kan..ai noe..u ols musti bz ngn keje memasing..laen la ai yang tader keje saje mencari keje ni. ngaa~~

perhatian!!! entri ni penuh dengan tulisan!!!silap baca satu persatu jika anda mampu. kalo tak mengeja yea~

hurm..okeh..berbalik kepada post kat FB ku lalu..ak nak campak yayang laptopku ke laut knaPE yea??jeng2~~ahaaa..bijak!!!memang dia wat hal. kalo tak mesti bertambah2 sayang ai pada laptop ai itu. ni tidak..suda berjuta million kali ai mem'format'kan dirinya dan diriku agar tak terkena virus yang merepek meraban..namun..disebabkan kegedikannya untuk tidak berada dalam kondisi yang baik membuatkan aku berganda sakit. sehingga~~~~ tekanan darah ai naik melompat2 macam katak pisang lompat..plop!! naik 153/82..whoa...ai terkijut muka blink2 blurr2 u noe..sebabnya sblom ni ai fikir ai sihat wa lepat liat..namun..tak kusangka..ianya..jadi begitu. isk2~http://emo.huhiho.comtatau pulak da sakit gitu!! wuaaaaaaaaaaaaaaa~~

hurm..ak tak menghapdate kerna dia. semuanya adalah kerna dia!! laptopku yg membunuh diri..mungkin tatahan kot ak selalu pakse dia berjaga tiap2 malam teman aku..[erk..al maklum la..umo dia mungkin 15 thn lebih tua drpd aku..(..percayakah anda??) ] jadik bila dia tamo temankan aku..aku akan jadi baby kembalihttp://emo.huhiho.com"; wuuuuu~ temankan la aku..nk on9 ni!!" begitulah sikapku padanya. kadangkala aku juga suka buat muke chumel kat dia..http://emo.huhiho.comdengan harapan setinggi gunung dia akan menemaniku. isk2~~..cm wat tribute je..dia blom btol2 bunuh diri lg lar~hurm..

pastu..munngkin banyak lagik sebab musabab darah aku naek..mungkin sebab kempunan nak tengok LIMA..[ langkawi international maritime and aerospace]..5hb..hari terakhir LIMA, aku hanya mampu melihatnya dari dekat tapi jaoh..hu~..pagi tu mendarat kat LIA aku dapat la tengok jet2 pejuang yang gagah lagi perkasa itu berbaris untuk berkawad di awan. namun tak ku mampu menggapainya apatah lagi menghampirinya untuk mengusap besi2 yang tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas itu..[kecuali aku letak bom..]..pagi tu memang bizi..menjejak je kaki ke tanah melayu...[eceh..bajet je..] tanah lagenda daaa...aku suda bizi..bizi yang sengaja dicari. mula2 sampai ke rumah..sgala khemah bagai dah siap terpasang, pelamin bagai da tergantung, pelantar da penuh dengan orang rewang, dan bilik2 ku da penuh dengan kaum kerabatku dekat dan jauh..ahhhh!!!..itu aku takisah..tapi kisah bila..apesal aku rasa aku macam tader keje???ngee~~..kan da kata..aku kan orang yang tader keje dan suka mencari keje..[cis..terbau bau2an pujian disitu.] dan aku pun berpura-pura sibukkan diri itu dan ini..w/pun aku tatau..perlu ke aku buat itu ini???sehingga saat ni aku masih tertanya-tanya..kwakwakwakwa~

dan kemudian,dengan rajinnya aku mengikot kanda k2 ku yang nak pegi beli tiket kapal selam. dia da nak balek penang. bila penat mengekor ke sana sini..tiba la waktu tengah hari. waktu yang sume orang sgt menanti. yala..makan free!!! so tak yah la masak hari tu. aku pun..baru balik dari kedai buah-buahan yang ngeng itu..kununnya mencari buah hunidew. [bat sesaat..aku terlupa..apakah itu hunidew???] lar..kalut sketika. isk2~[mcm nak jwb exm la..ape ak nak bli..kemendenya hunidew itu?miahaha~ cian akuhttp://emo.huhiho.com,,then..naseb la tokey kedai itu kata tader hunidew..w/pun masa tu..aku masih tatau ape itu hunidew..hu2...ni la masalah budak tareti masak memasak..[erk..apakah kaetannya masak dan buah??] so aku pun balex. otw balex..yayang2ku texting ku..katanya da ada kat rumah..whoa..u ols..ai pakai selendang yu!!ha ha..kilaka la..tapenah pakei slendang tao! ni tader ank2 tudung yg ala2 indon watsoeva itu kat dalam yu! tapi ai rasa ai sangat chumel..[terpuji disitu...http://emo.huhiho.com] then..bile balik..ai pun terbuat scene jejak kasih disitu. bersama yayang leha, yayang asma dan yayang sufie. hax4~~dan kisah itu pun bermula~~~

tersebut la kisah......si pengantin baru.....berbaju biru..berganding bahuuuuuuu~~~..turun ke medan...untuk menjamu~~~~menjamu diri dan juga tamu~~~..

hah ha..lagu apakah itu??buatla rentak sendiri..aku tapandai. saat yang dinanti pun tiba..makan beradab yang penoh istiadat. orang kate orang perak ni kuat adat..yeke? aku ingat minang je kuat adat..tAPi yang aku tau..aku la pemusnah adat..hua3~~

aku kene jadik pengapit pengantin bidan terjun..dan the only wakil dari tuan rumah yang meneman kuzenku makan..bajetku tamau makan..tapi sebab adat..ade la sesenduk aku makan..[on diet kununnye..ngaha~~] makan..pengantin xbley sauk lauk sendiri. xbley basuh tangan sendiri..tabley tarik kerusi sendiri..xbley makan bising2..kena makan ayu2..chumel2..xbley makan dengan lahapnya, xbley...xbley..xbley..hua3..nth..aku pun tatau tabley apa lagi..tapi yang aku mention tu yang aku kena..dan kezenku buat sendiri. pohon ampun maap sploh jari kaki dan tangan iyo..eden tapandai adat beradat nih..perosak adat beradab ado la haa..http://emo.huhiho.com pengantin makan kena duduk dokek2..nanti tasampai nak menyuaP nye,,ekekeke~~

hurm..rasanya ni dulu kot cerita kawen kezenku..nt aku sambung la lain.daaa~
mataku suda menarik2 nak tutup..kelopak mataku terkedip2 menahan ngnatuk..namun nafsu tido lebey kuat dari berjaga..soo!!!!kita tido!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://emo.huhiho.com
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::