::sayangsaya::

Tuesday, November 17, 2009

yo..




apehal pika hari ni??? hari ni pun masih sesuki hati.
bermain muzika dihatiku sendiri.
ai tareti bermain any instrumen untuk menghibur hati.


hari yang mendung.


ai nak mencanang.


menconteng.


menyemakkan dinding hitam.




sangat berpuas hati sekarang.


dinding biru da jadi hitam


dan hitam itu yang menawan


bukannya hitam yang kelam dan kusam.







Aku manusia lemah


Selalu terjatuh


Berbeda aku darimu


Kau berdiri teguh


Aku serba tiada


Aku kekurangan


Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan..




ya.


lemah mana..aku tatau.


tapi aku adalah seperti lalang2..


kamu penah lihat kan??



ya..

inilah lalang2 itu.

lalang kan sentiasa meliuk lentok ke kiri dan ke kanan

bila zephyr itu bertiupan.

zephyr tabesalah sebab itu lumrahnya.

cuma lalang..

lalang yang tak tegar menghadapinya.

kenapa sibuk mencanang lalang?

lalang ini tader kaetan.

lalang ini baek.

tapi..

aku???

b.u.d.a.k.t.a.b.e.r.a.p.a.b.a.e.k

budak ni banyak sakitkan hati orang

budak ni banyak menyusakan orang

budak ni tapenah tak nyusakan orang

budak ni sentiasa...

sentiasa apa???

hurm..

budak ni tatau.

tapi..

salahkah andai budak ini..

> minta agar diambil kembali kerana sbb2 di atas?

> rasa dia sangat menyusahkan orang2 terdekat?

> cuba untuk membahagiakan orang yang telah disakitinya dengan kembali untuk kesenangan dan kebahagian semua orang terbabit?

kerana budak ni..

b.u.d.a.k.t.a.b.e.r.a.p.a.b.a.e.k

dia nak jadi baek. tapi tatau bila mampu menjadi sebaik yang baik.

sebab..

dia pun tatau.

b.u.d.a.k.t.a.b.e.r.a.p.a.b.a.e.k itu~~________~~

kamu tau kebenarannya.

its not over yet.




^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger