::sayangsaya::

Sunday, November 22, 2009


assalamualaikum~


urm.
n3 ni spesel utk kamu.
aku buat n3 ni sbb kak **
mintak tanya. tapi ak xdpt nak tanya terus pada kamu.
aku tareti.
well..
dia tanya kamu marah lagi ke dgn dia?
urm..
npe xrespon ble dia kontek?
kamu mao lagi jdk sis nye?
if not she wants let u go.
urm.
kamu.
rasanya kamu marah jugak sebab aku nyibok hal kamu.
tapi aku kena buat jugak. sbb yang mintak tolong ni..
wonderwall aku.
dan aku da cakap dulu..
aku knight shining armour dia.[huhu~..ntahapeapenth]
tapi takisah la.
sebab dia pun banyak dengar masalah aku.
ni je yang aku mampu balas untuk dia.
dia baex.
kamu baex.
dua2 aku sayang.
dua2 kawan2 aku.
aku harap dua2 dapat baex smula.
yayayaya..
rasa tu tasama.
tapi suatu masa dulu aku penah rasa.
sayang sis farah macam tu.
aku tau macam mana kak ** rasa.
dia sayang gilak sama kamu.
kamu nampax kartun tu?
aku harap kamu akan jadi macam tu.
baex balek macam dulu yang penah kamu baex sama dia.
bukan maksud aku kamu tabaex.
tapi
ur relationship..
paham2 je la.
ai malas nak tulis.
memang tareti pun.
ni bahasa entah macam apa.
harap kamu dpt mesejnye.
bahasaku macam hampess~
xoxoxoxo
ai tabesalah.
jari heni yang mengada-ngade menekan itu ini.
dats all from me.
-done-
b.u.d.a.k.t.a.b.e.r.a.p.a.b.a.e.k

^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::