::sayangsaya::

Sunday, August 9, 2009

~oh_KeD's StoRyKU~

assalamualaikum..
haha..
n3 ni pun short gak..
today sal cter KED'S STORY..semalam macam lifeguard SmileyCentral.com berjaga semata-mata nk menghabeskan PELANGI.
dan pagi ni dengan riang hati ber'begini'..SmileyCentral.com telah menjejak hikayat author tercayang..hlovate bersama ked's story nya...
hahahaSmileyCentral.com ked's in luv with nawal a.k.a hadiah..
aku tatau kenapa..menjejak je ke hikayat ni..sengihan aku makin menjadi-jadi..[senget?uh~nehi..nehi..haha..] sengihan yang da terlebih gula.
gilak ar..
nasib baik tak ada orang nmpk..kalo tak msti aku da kene antar ke tanjung..mumumu
tu je..
n now...
hehe..waitin for alia..
nk ber'diskusi' about this PELANGI+KED'S STORY+RUMAH KECIL DI UJUNG PADANG..= MADE ME SENGIH OVERBOARD.
if ada manusia yang memandang mesti ingat semalam aku terjumpa putera alien mata 5propose me out of the blue..hahaha..gila pny analogi..lansung tak kena.
tapi..SUNGGUH..KED FLOP SAAAAaaaaannnggggAAAAAttTTTT SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!..kalo la begitu hikayat aku..haha...day dreaming la..
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger