::sayangsaya::

Sunday, July 19, 2009

~kisahKah?~

Assalamualaikum..
contengan dindingku semakin sepi..
kenapa..entahla..terasa jiwa macam kosong..
susahkan nak mencari teman ketika susah dan senang?herm..teman yang baik itu bagi aku sepanjang perjalan hidup kita pun belum tentu dia yang kita jumpa itu benar-benar teman yang buleh membawa kita kepada-NYA.. hanya dengan izin kurnia-NYA barulah kita dpt bertemu teman yang setia, yang membawa kita kembali dan dekat dgn PENCIPTA kita...ALLAH AZZA WA JALLA..

sepi sunyi lumrah hidup..tak ada yang sentiasa dinding contengannya hanya warna-warna ceria..kadangkala hitam, kelabu,,dan segala bagai yg pudar turut menyinggah serta..kerana ini untuk mencantikkan lagi hasilnya..ibarat hidup kita..ALLAH tentukan si polan dan si polan untuk menjengah ke ruang dan kanvas hidup kita, kita cuba sedaya upaya menjadikannya seperti apa yang kita mahu, tetapi terlupa,,,selagi ALLAH S.W.T tidak berkata.." KUN FAYAKUN.." maka tiada apa yang mampu terjadi..hal ini kerana ALLAH berkuasa atas segala-galanya.

ya...kerana kita terlupa..terleka..teralpa..
contenganku kadangkala terhenti seketika..taktala dilanda taufan dalam perjalanan..
terasa macam terhempap oleh batu,,,masa tu,,saat genting...saat memerlukan sumber2 untuk ranting it all..as the way i want to..tapi kalo nk rant kan kepada manusia..manusia ada rasa jemu..buhsan~..mereka juga ada masalah-masalah sendiri juga yg perlu dihadapi,,difikirkan...diselesaikan..so..the BEST way..rant it to HIM..
HE knows the best for us..

ya..ya..saya mengaku..adakalanya terasa uh..agak kecewa macam tak ada respon[nauzubillah..]..tappi kena kuatkan hati percaya ada hikmah disebaliknya..
kenapa saya begini hari ini?:(..need somebody to*comfort* me..
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger