::sayangsaya::

Thursday, June 4, 2009

~hidup mestu gumbira..(^_^)~

4 jun..
salam...huhu..
rini dengan rasminya dah abeh kerja kat kedai Pak Teh...(mere bos he...)..tapi agk sedih kerana semalam tak serahkan kunci kedai sendiri kat bos..coz dy balek kampung mak dia sakit..tapi tak pe lar..nanti2 lar p balik tengok kedai..

semalam la paling aku pelik..tengah siap2 nak kemas pun ada orang masuk lagi..dah nampak aku pegang batang mop kot..haila...tak paham..pastu semalam memang lewat lar aku tutup kedai...tapi rasa sayu lar nak tinggal..even baru je sebulan aku keje sana..walaupun sebelum tu menghitung hari...bila la nak abeh keje neh...tak tahan daulat nak layan perangai anak bos yg kecik tu..(tader la kecik mana..dah tahun1..)



ni la antara kasut yang ada..

tapi aku tader la pakai kasut2 sandal macam ni..girlish sangat...cheq pown tak berapa nak reti pakai..kalo pakai rasa macam..huish..salah zone je rasanya..



ni lagi..macam chumel sebab dia warna puteh..aku ske..suci..haha..

pastu...pasni..dah tak tau nak wat pe...tgk la...kalo ada part time memane yang menarek jiwa..aku pi la mintak..kalo tak penanam anggur yang berjaya lar aku..
..

bout Inche M.K...dy kat mlake..repeat..sama je ak pun sbenarnye..tapi mak sdare aku tak kasi..aku tau its sounds weird bg ex-beserian ni..tapi tu hakikat..minta tempat len lak pasneh..let close da cherita...no more matrix's life..
as i wish..hurm...(TT)
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger