::sayangsaya::

Monday, August 23, 2010

keluhan panjang..


kalam Zk sepi. Hijau ini tamampu berbicara dengan hati. hari ini kalam ZK cheesy. peduli la aku bila bicara sepi. bila bicara cheesy. rasa aku.pena aku. ada kau peduli?

lontarkan saja ia..walau hanya pada awan. awan biru itu tenang. biru? teringat 'biru' hlovate yang belum bersambung. karya pengubat hati. Al-QUran syifa' hatiku. subhanallah..tapi saat tadapat bersama..dalam hati macam taufan lanina. lemahnya aku..

sungguh..terasa upside down. slalu sangat rasa jauh hati, slalu sangat rasa kecik hati. huh~ lama rasanya tak berbicara macam ni. kadang rasa rindu. rindu bertamu..[wuaa....ayat sastera habiss..]

apa kena hari ni? tak tau..apa nak jadi ni..its almost 2 months dalam sem2..tapi rasa banyak je yang tak tercover lagi.aku sibuk sangatkah?atau menyibukkan diri..azam sem2 nak dapat 4.0..azam sem 2 nak jadi best student. azam sem2 nak major in all subject.azam sem2 nak jadi budak baik. baik bukan untuk sem 2 je..tapi for the rest of my life. azam harapnya bukan sekadar azam..azam moga berjaya dilaksanakan. azam untuk diri nak improve lagi diri..dalam hati hasad tu sedaya upaya nak dibuang..tapi tatermampu..ada je dalam certain things hasad tu datang bertenggek. geram!!

hai hasad..pergilah kau dari hati. jangan kerana kau kami bermusuhan. ukhuwah kami tercalar kerana kau! pergi!!pergi menjauh dari aku!

i want to change for good. bukan sekadar change dari appearance semata, tapi nak change semua. dari dalam hati. kenapa terasa macam jauh dan tak tau nak mula macam mana perjalanan untuk berubah ni? aku nak perubahan bukan sekadar dari luaran tetapi biar dalaman hati ni terisi. ilmu...fardhu kifayah dan fardhu ain..bukan sekadar light touch bila bicara tentang ilmu DIA..


ALLAH...
rindunya nak bertemu pencipta..
rindunya nak bertemu kekasih DIA..
walaupun tak pernah bertemu lagi..
rindunya nak menjadi tetamu DIA..
walaupun kaki tapernah melangkah ke sana..


aku ingin menjadi wanita yang matinya shahid di jalan Allah,
matinya kerana menegakkan agama Allah..
mampukah aku?

^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger