::sayangsaya::

Sunday, July 4, 2010

sanah helwah

salam..
n3 ni menjengah kala diri dilanda kesibukan dengan sesi orientasi. oups..bukan pika la yang kena. pika 'mengenakan'..hik3~

okeh..masa menaip n3 ni..(sekarang la)..pika tengah berjaga untuk sesi burung hantu. hua3~..(exceli org tak suruh pun..pika je teringin. nak jugak merasa on call tu macam mana..hih hi.
semua kawan-kawan dah tumbang, pika pun tertumbang gak tadi..tapi kena gak celik balik..wua3~. penat juga rupanya ea. hurm..

semalam.( 3 JULY 2010)..
meninggalkan kesan pada jiwa, hari ini, ku kira akan dikenang sepanjang hayat. hadiah terbaik dari ma, doa dari seorang ibu. Hadiah kedua, dapat tukar bilik..hik3~ ( dari tingkat 5 turun ke tingkat 1.heh he.) ada yang jeloz tu. hia3~

then..best part, Hilal Asyraf berkunjung ke Kolej pika. wahhh~
memang best gilak..tapi sayang ar..dia x wish.(hia3~..merepek. apakah? perlu ke..hah ha.)
tader la..taberkesempatan jer. yala..minggu ni kan pika kinda bz. sibuk sana sini dengan junior. dah sekian lama tak menghandle junior, mula-mula terasa la jugak kekok. tapi..okeh kot kemudian-kemudian. then..hurm..apakah?itu je la yg terfikir nak kongsi hari ni.

oh..apakah ada yang tak tau??
hik3~ perlu ke saya cerita dengan jujur??hia3..malu la pulak.ngehehe..hari ni kan...watashi no tan ho bi desu. (oups!! tareti dah ejaan. siyes lama dah xcakap jepun.hu~)

urm..tu je kot..terasa macam mana mengantuk..dorang semua dah syahid, nak ke mana?
pika pun terasa macam-macam nak melaksanakan, cuma penat kot..hu..nanti la inform lain ea..

okeh, jumpa next 3, isnyaAllah.
^SUKA^
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

::COMPLETEd::