::sayangsaya::

Wednesday, March 31, 2010

assalamualaikum~


hurmm..
well.
not much kot hari ni nak rant kat blog.
it just part of my thought
on my way finishing my versus.

yep.

versus.

do u ever wonder and ask urself..

"macam mana nak jadi baik?"

never thought aite?
or saja buat2 tapernah fikir.

well.
me myself pun tatau macam mana nak defined 'baik' tu sekarang.

because..
never thought 'bout that before.

ada orang cakap, 'baik' is when dia tu buat apa yang Allah suruh n tinggal apa yang Allah larang.
but.
Malaysian punya pemikiran.
bila orang tu pakai tudung, pakai baju tangan panjang or baju kurung n whatsoever..
its baek.

pelik kan.
malaysian= stereotype.
xbuleh lari.

i dunno what kind of repekan i want to spill it out today.

but,
it is sumthin xceli i want to share wif u guys.

as the way i am now.
do i really ' baek'?

i dunno which part of baek i am.

is it a really baek dat follow the definition of sumone or it just baek mengikut pemikiran our Malaysian.

kinda weird my thought today.

or its a hint from HIM.

well..

me myself dunno..

yet still mencari.
the empty part that i feel.

i
wish..
i found it.


...............


^SUKA^
www.tips-fb.com

3 comments:

  1. hehe...
    curik masa tok on9..ngeh2..!

    btw, ak pn sma..
    finding myself in the middle of world..

    and..
    i feel like wanna gelak guling2 when my friend ckp i baik.
    huhu.



    miss blogging.
    T__T

    ReplyDelete
  2. yaah,,,kinda weird..
    dunno how to takrifkan baik tu mcm mn exceli.

    but til now dunno whats the good answer for that question.

    ....

    ...
    ..
    .

    ReplyDelete
  3. stereotype tu mmg susah nak ubah..pemikiran org...for me..x perlu nak fikir pe org kate..
    juz fikir mcm mane nak jadi baik slari dgn pemakaian tue..jgn jd fitnah pd Islam..n pd muslimah yg tutup aurat dgn baik...be a good muslimah..u wear a good stuff n appreciate it wif ur adab...
    adeqz...born to be diff..(^_^)

    ReplyDelete

terima kasih,
conteng lagi nanti ya;)

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

::COMPLETEd::

Powered By Blogger